Na loňskou spolupráci s vydavatelstvím ECHO MEDIA jsme letos navázali připravou další automobilové přílohy, která se tentokrát věnuje designu. Široké téma zaujalo i řadu automobilek, což nám umožnilo zařadit i několik článků ze zákulisí designérských oddělení různých značek, díky čemuž dáváme možnost nahlédnout do míst, kam se i novináři moc často nedostanou.

Během ženevského autosalonu vznkly i zajímavé rozhovory, kterým vévodí třístranové interview s šéfdesignérem Škodovky Jozefem Kabaněm a rozhovor s šéfem designu značky Peugeot Gillesem Vidalem zejména o aktivitách designerské agentury Peugeot Design Lab.

Příloha, která je součástí Týdeníku ECHO v tištěné podobě, ve verzi pro tablety i na webu, má tentokrát rozšířený rozsah 44 stran, takže už se pomalu blížíme k vydání regulerního automobilového časopisu...

echo auto design titulka web