Podzimní automobilová příloha, kterou připravujeme pro vydavatelství Echo Media, byla tentokrát věnována českému trhu a financím, které jsou zapotřebí pro pořízení a provoz nového vozu. Zároveň jsme ale pro čtenáře připravili dva větší a exkluzivní materiály - jeden se detailně věnuje chování českých automobilových zákazníků na internetu z pohledu vyhledávačů a SEO. Tuto studii jsme vypracovali společně s předním českým odborníkem na SEO Martinem Matějkou a kromě jiného z ní vyplynulo, že weby českých automobilek jen málokdy dávají odpovědi na nejvyhledávanější klíčová slova. 

Druhým unikátním materiálem bylo uskutečnění diskuzního panelu po vzoru Echo Salonu, tentokráte však s manažerskými špičkami české automobilové branže. Několik měsíců dopředu jsme hledali vhodný společný termín, aby se na jednom místě na dvě hodiny sešli Luboš Vlček (Ředitel ŠKODA AUTO ČR), Vratislav Strašil (Generální ředitel a jednatel Porsche Česká republika), Zdeněk Grunt (Ředitel značek Renault a Dacia v České republice) a v neposlední řadě také cenný dámský element naší diskuze Šárka Heyna Fuchsová (Managing Director Volvo Car Czech Republic). Výstupem mimořádě zajímavého moderovaného rozhovoru bylo pět stránek plných zajímavých postřehů i vizí.

echo auto salon